Telefoneer als een echte professional in drie talen.

Omschrijving

Een prettig en professioneel telefoongesprek is niet alleen een visitekaartje van jou, maar ook van de school waar je studeert en het bedrijf/de organisatie waar je (later) in terecht komt. Maar hoe beantwoord je nu eigenlijk een oproep en hoe voer je een klantgericht gesprek? Hoe behandel je een klacht op een vriendelijke en tactische wijze? Hoe maak je van een lastige klant een uiterst tevreden klant? In deze cursus leer je de professionele knepen van het vak. Na een inleidende sessie oefenen we deze communicatievaardigheden met Microsoft Teams , een multi-inzetbaar programma. Je kan kiezen uit 3 talen: Nederlands - Frans en Engels. Of beter nog, je kan deze 3 talen tegelijkertijd oefenen.

Praktisch

  • Contactpersoon: Diane Debruyne
  • Opleiding: Bachelor Bedrijfsmanagement
  • Locatie: Howest, campus Brugge Station - BST.C
  • Vakdomeinen: Taal Nl - FR - EN; Communicatieve vaardigheden; Organisatie en Management
  • Mee te brengen:Goed humeur en veel zin om er in te vliegen!
  • Doelgroep(en):
    • Leerlingen 3de graad - arbeidsmarktfinaliteit
    • Leerlingen 3de graad - doorstroomfinaliteit
    • Leerlingen 3de graad - dubbele finaliteit
  • Max. aantal deelnemers: 20
  • Data: op aanvraag
  • Duur: drie uur.

Inschrijven voor deze workshop

Gelieve de nodige gegevens in te vullen om te registreren voor een workshop.

Vragen over deze workshop?
Neem contact op met Diane Debruyne.