Word marktonderzoeker in een halve dag

Omschrijving

We beschikken reeds over heel wat informatie om onze beslissing te nemen als manager. Toch weten we nog niet alles. Wat met onderzoek naar een koopintentie, merktrouw, adoptiebeslissing? Deze soort onderzoeken gebeuren vaak met een enquête of andere techniek. We gaan zelf een enquête opstellen en afnemen. Vervolgens gaan we die analyseren om tot een conclusie te komen.

Praktisch

  • Contactpersoon: Vanhaelemeesch Lies
  • Opleiding: Bedrijfsmanagement
  • Locatie: Howest, campus Brugge Station - BST1
  • Vakdomeinen: economie, onderzoek, marketing, ondernemen
  • Categorie:Bedrijf en Organisatie
  • Vereiste voorkennis:
  • Mee te brengen:smartphone of iPad
  • Doelgroep(en):
    • leerlingen 6de jaar ASO, TSO en KSO (voorkennis vereist)
    • leerlingen 6de jaar ASO, TSO en KSO (geen voorkennis vereist)
  • Max. aantal deelnemers: 25
  • Data: op aanvraag
    Deze workshop is ideaal om onderzoeksvaardigheden aan te scherpen. We werken a.h.v. voorgesteld thema (van de leerkracht) een enquête uit. We maken die op in Google Forms op laptops van Howest.
  • Duur: halve dag of volledige dag (in onderling overleg)
  • Deze workshop kan ook aangeboden worden bij jou op school.

Inschrijven voor deze workshop

Gelieve de nodige gegevens in te vullen om te registreren voor een workshop.

Vragen over deze workshop?
Neem contact op met Vanhaelemeesch Lies .